جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع انار ملس ممتاز

انار ملس ممتاز یکی از محصولات صادراتی شهرستان ساوه می باشد، داشتن آنتی اکسیدان های بالا، انار را به یک میوه دارویی تبدیل کرده است.

انار ملس ممتاز

انار ملس ممتاز

انارهای ممتاز معمولا در مقایسه با انارهای معمولی دارای سایزهای درشت تری هستند، این انارها همچنین دانه های آبدار و درشت تری هم دارند.

تفاوت قیمتی زیادی بین انار ممتاز و معمولی وجود دارد که آن هم به خاطر ظاهر زیباتر آن است وگرنه در طعم و میزان خواص هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

انار با داشتن املاح مفید تاثیر زیادی در کاهش دردهای عضلانی و مفاصل دارد، مصرف این میوه به همراه غذا می تواند به هضم غذا کمک کند.

با تحقیقاتی که در این چند سال گذشته بر روی انار انجام شده محققان دریافتند که مصرف انار می تواند تاثیر زیادی در بهبودی بیماری سرطان داشته باشد.

مشخصات انار ملس ممتاز

مشخصات انار ملس ممتاز

سایز تقریبا بزرگ و آبدار بودن از جمله مشخصه های مهم انارهای ممتاز به شمار می رود، پوست این نوع انار کاملا شفاف و به رنگ سرخ می باشد.

هر یک از انارهای ممتاز وزنی حدودا 400 گرمی دارند، البته برخی از آن ها تا 500 گرم نیز می رسند که معمولا برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند.

میزان آبدهی انارهای مرغوب بیشتر است، طعم ملس آن ها نیز موجب شده طرفداران بیشتری داشته باشد، پوست آن ها نازک است که همین خود یکی از عوامل محبوبیت انارهای ممتاز می باشد.

انارهای ممتاز دارای پوستی قرمز، شفاف و بدون لک است، این محصول برای صادرات در بسته بندی هایی کاملا بهداشتی و مقاوم قرار می گیرند.

خرید انار ملس ممتاز

خرید انار ملس ممتاز

بهتر است موارد زیر را برای خرید انار ملس ممتاز مد نظر قرار دهید:

یک انار ممتاز باید پوستی شفاف، صیقلی و بدون ترک داشته باشد، در صورتی که خرید خود را اینترنتی انجام می دهید حتما نظرات دیگر خریداران را در مورد آن مطالعه نمایید.

بسته بندی صحیح می تواند از ایجاد صدمه به میوه در حین پروسه حمل و نقل جلوگیری کند، بنابراین حتما قبل از سفارش از نوع بسته بندی آن مطمئن شوید.

معمولا انارهایی که دارای پوست ها قرمزتری هستند دارای مرغوبیت بیشتری هستند پس حتما در حین خرید به این نکته توجه کافی داشته باشید.

چنانچه ظاهر انار کدر، چروکیده و یا دارای فرورفتگی باشد از خریدن آن پرهیز کنید، سعی کنید انارهایی را انتخاب کنید که پوست نازک تری داشته باشند.

قیمت انار ملس ممتاز + خرید و فروش

قیمت انار ملس ممتاز + خرید و فروش

میزان درشتی و آبدار بودن و کیفیت از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت انار ملس ممتاز تاثیر گذار هستند، از آن جایی که انار میوه فصل است و تنها در فصل پائیز و زمستان در دسترس قرار می گیرد دارای قیمت بالایی می باشد.

معمولا هر کیلو انار ممتاز با قیمتی بین 44 الی 50 هزار تومان خرید و فروش می شود، نوع بسته بندی هم می تواند بر روی افزایش و یا کاهش قیمت آن تاثیر گذار باشد.

انار خاصیت سم رذایی بالایی دارد، استفاده از آن در طول روز می تواند نیاز بدن به آهن را تامین کند، در صورتی که قصد دارید این محصول را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید پیشنهاد می کنیم به سایت ما سر بزنید.

برای خرید و استعلام از قیمت به روز انار ممتاز می توانید با کارشناسان قسمت فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *