جستجو کردن

قیمت انار قرمز شیرین + مشخصات بسته بندی عمده و ارزان

انار قرمز شیرین به دلیل داشتن خاصیت ضد افسردگی مصرف بالایی دارد، این نوع انار بیشتر برای آب گیری و تولید رب استفاده می شود.

انار قرمز شیرین

انار قرمز شیرین

انارها فارغ از نوع و طعمی که دارند دارای ارزش غذایی بالایی هستند، هر عدد از آن ها حاوی 36 درصد ویتامین سی، فیبر، پتاسیم و فولات است، به همین سبب توصیه می شوند خانم های باردار و افرادی که از کم خونی رنج می برند از خوردن این میوه در طول روز غافل نشوند.

به دلیل عدم دسترسی به این میوه در طول سال، معمولا از آن برای تهیه لواشک و رب استفاده می کنند، انار شیرین به دلیل مزه دلپذیری که دارند بیشتر مورد مصرف قرار می گیرند.

نه تنها دانه انار بلکه از پوست این محصول نیز به عنوان خوراک دام و یا رنگ کردن پشم استفاده می کنند، انارها از نظر ظاهری شبیه هم هستند و به همین دلیل تشخیص شیرین یا ترش بودن آن ها کمی دشوار خواهد بود.

مشخصات انار قرمز شیرین

مشخصات انار قرمز شیرین

مشخصات انار قرمز شیرین در ادامه این متن ذکر شده که خواندن آن می تواند راهنمای خوبی باشد:

  1. انارهای شیرین اکثرا دارای پوست های نازک و به رنگ قرمز تیره هستند.
  2. وزن آن ها در مقایسه با انارهای دیگر بیشتر است که این در واقع نشان دهنده آبدار بودن آن هاست.
  3. میزان ماندگاری آن ها بر روی درخت طولانی مدت است، حتی می توانند تا چند ماه در مکان خنک، تازه باقی بمانند.
  4. سطح پوست آن ها کاملا شفاف و براق است و هیچ گونه فرورفتگی بر روی آن ها دیده نمی شود.
  5. دانه ها انار به رنگ قرمز یاقوتی بوده و دارای هسته بسیار ریزی هستند.

خرید انار قرمز شیرین

خرید انار قرمز شیرین

سعی کنید خرید انار قرمز شیرین را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر وزارت بهداشت انجام دهید، این گونه مطمئنا می توانید میوه های تازه ای تهیه کنید.

حتما انارها را از نظر ظاهری بررسی کنید و از خرید انارهای دارای پوست کدر، چروکیده، کرم زده، دارای لک و فرورفته خودداری کنید.

در صورتی که خرید خود را اینترنتی انجام می دهید حتما از فروشنده بخواهید بسته بندی محکم و مجهزی برای آن در نظر بگیرد تا از له شدن انارها در طول جا به جایی جلوگیری شود.

انارهای درشت میزان آب بیشتری دارد، نازک بودن پوست انار از جمله ویژگی هایی است که باید در هنگام خرید به آن دقت کرد.

قیمت انار قرمز شیرین + خرید و فروش

قیمت انار قرمز شیرین + خرید و فروش

طعم انار، اندازه، میزان کیفیت و نوع منطقه کشت شده از جمله معیارهایی هستند که قیمت این میوه مقوی را دستخوش تغییر می کنند، از طرف دیگر نوع بسته بندی محصول نیز از جمله فاکتورهای تعیین کننده است.

قیمت انار قرمز شیرین کیلویی 35 الی 43 هزار تومان است، انار معمولا تا چند ماه ماندگاری دارد از این رو خرید آن به صورت عمده می تواند هزینه نهایی را کاهش دهد، از طرفی خرید بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده نیز می تواند در کاهش قیمت دخیل باشد.

فروشگاه ما این محصول را بدون واسطه و در نتیجه با قیمت پائین تری به دست مصرف کننده می رساند،شما خریداران محترم می توانید برای دریافت قیمت به روز و همچنین استعلام از موجودی محصول با تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *