جستجو کردن

پوست انار خشک شده + قیمت خرید، کاربرد، مصارف و خواص

پوست انار خشک شده نیز به اندازه خود انار دارای خواص درمانی زیادی است، این محصول در طب سنتی کاربردهای فراوانی دارد که به توضیح آن خواهیم پرداخت.

پوست انار خشک شده

پوست انار خشک شده

بسیاری از افراد پس از مصرف انار پوست آن را دور می ریزند غافل از اینکه این ماده تا چه اندازه می تواند در درمان و پیشگیری از بیماری ها مختلف موثر باشد.

به تازگی طب سنتی بسیار رواج یافته به طوری که اغلب افراد ترجیح می دهند به جای مصرف داروهای شیمیایی و مضر از ماده گیاهی استفاده کنند.

پوست خشک شده انار را می توان به صورت دم کرده مصرف کرد، این دمنوش برای افرادی که مبتلا به زخم معده و یا بواسیر هستند بسیار مفید است.

علاوه بر این از پوست خشک انار می توان برای رنگ آمیزی پشم نیز استفاده کرد.

مشخصات پوست انار خشک شده

مشخصات پوست انار خشک شده

پوست های انار به روش سنتی و جلوی نور خورشید خشک می شوند و سپس بر اساس کاربرد پودر شده و بسته بنید می شوند، البته خشک سازی حجم های بالا معمولا توسط دستگاه های مجهز و در کارخانه انجام می گیرد.

پوست های اناری که به صورت پودر شده هستند اغلب به رنگ قهوه ای روشن هستند، از این ماده علاوه بر دمنوش می توان در غذا هم استفاده کرد.

وجود املاح موجود در آن می تواند از پوسیدگی دندان نیز جلوگیری نماید به همین دلیل ترکیب پوست انار و نمک به عنوان یک خمیر دندان طبیعی می تواند به سلامت دندان ها کمک کند.

خرید پوست انار خشک شده

خرید پوست انار خشک شده

پوست انارها باید فاقد هر نوع رطوبت باشد، پوست هایی که بیش از حد خرد شده هستند برای خرید مناسب نیستند، در ضمن سعی کنید خرید خود را از وب سایت های معتبر و داری مجوز انجام دهید.

در صورتی که قصد خرید پوست انار خشک شده را دارید حتما به بسته بندی آن دقت نمایید، استفاده از پلاستیک های زیپ دار و پلمپ شده برای این کار مناسب است.

توجه به علائم استاندارد درج شده و پروانه محصول نیز از ملزومات خرید پوست انار خشک می باشد.

پوست انارهای خشک شده باید بدون لک تیره باشند، پوست هایی که حالتی کدر و بسیار چروکیده دارند نشان دهنده ماندگی و بی کیفیت بودن آن هاست.

قیمت پوست انار خشک شده + خرید و فروش

قیمت پوست انار خشک شده + خرید و فروش

خواص پوست انار در برخی موارد می تواند بیشتر از خود میوه آن باشد، امروزه اغلب افراد با اطلاع از این موضوع سعی می کنند از پوست خشک انار به عنوان دمنوش استفاده نمایند.

افزایش اطلاع رسانی و در نتیجه افزایش تقاضا سبب شده میزان خرید این محصول مفید افزایش یابد، همین امر سبب شده شاهد افزایش قیمت آن باشیم.

از طرف دیگر عدم دسترسی به انار در طول سال سبب شده تا مصرف پوست آن در بین مردم رواج پیدا کند، قیمت پوست انار خشک شده در بسته های 100 گرمی بین 18 الی 22 هزار تومان است.

طبق آمارهای به دست آمده قیمت پوست انار خشک شده از 5 سال گذشته تا کنون افزایشی 20 درصدی را تجربه کرده است، جهت خرید این محصول کافیست با تلفن های سازمان تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *