جستجو کردن

قیمت انار پوست زرد + خرید و فروش انار پوست زرد عمده

انار پوست زرد یکی از گونه ‌های انار موجود در سطح بازار است که بر خلاف تصور عموم طعم بسیار شگفت انگیز و خواص فوق العاده ‌ای دارد.

انار پوست زرد

انار پوست زرد

انار پوست زرد یکی از انواع انار های موجود در سطح جهان است همان طور که می ‌دانید انار ها گونه‌ های مختلف و متفاوتی دارند که اساس تنوع و فراوانی آن ها کروموزوم‌ ها و ژن‌ هایشان می ‌باشد.

انار پوست زرد در واقع بومی کشور ایران نیست اما در گلخانه ‌ها و مناطقی از استان‌ هایی همچون یزد تهران کرمان فارس کشت می ‌شود.

این میوه بسیار مقوی در ابتدا از خارج از ایران وارد کشورمان شد و سپس در مزارع و گلخانه‌ها کشت آن شروع شد و با استقبال بی ‌نظیری از طرف مردم روبرو گشت.

یک نکته بسیار مهم در این بین وجود دارد و آن هم این است که خواص و فواید انار پوست زرد هیچ گونه تفاوتی با سایر انار ها ندارد.

مشخصات انار پوست زرد

مشخصات انار پوست زرد

یکی از بارز ترین مشخصات انار پوست زرد رنگ پوسته انار می ‌باشد که معمولاً شامل رنگ‌ هایی همچون خردلی و قهوه‌ای روشن و حتی عسلی می‌ شود.

دانه ‌های انار های پوست زرد عموماً روشن تر از سایر انار ها می ‌باشد که طیف رنگی آن نیز از صورتی تا زرد بسیار کمرنگ را در بر می ‌گیرد.

شیرین یا ترش بودن و همچنین خواص انار تا حد بسیار زیادی بسته به آب و هوایی دارد که انار در آن کشت می ‌شود البته میزان مواد مغذی در دسترس گیاه و میزان آبیاری نیز تاثیر بسزایی در کیفیت آن دارد.

خرید انار پوست زرد

خرید انار پوست زرد

برای خرید انار پوست زرد باید به نکته‌ های بسیار زیادی توجه کنید اما ما به اختصار چند مورد از مهم ترین آن ها را در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

با توجه به این که انار یکی از میوه ‌هایی است که به راحتی در اثر ضرب دیدگی دچار آسیب و تخریب بافت می‌ شود باید توجه کنید که این میوه گران بها را از مراجع مطمئن و سایت‌ های اینترنتی معتبر تهیه کنید.

با توجه به این که ممکن است در حین فرایند حمل و نقل، میوه دچار آسیب شود سعی کنید از فروشگاه‌ های اینترنتی خرید کنید که ضمانت سلامت کالا و همچنین قابلیت مرجوع کردن آن را داشته باشند.

قیمت انار پوست زرد + خرید و فروش

قیمت انار پوست زرد + خرید و فروش

قیمت انار پوست زرد نیز همانند سایر میوه‌ ها با توجه به فصل متغیر و متفاوت است زیرا این میوه در همه فصل ‌های سال به راحتی کشت نمی ‌شود عموماً برداشت انار در اواخر پاییز صورت می ‌گیرد و قیمت آن در این فصل‌ ها پایین‌ تر است.

اگر قصد دارید از انار فراورده ‌های دیگر تولید کنید قطعاً طعم آن برای شما مهم خواهد بود پس سعی کنید به مشخصات کالا دقت کافی را داشته باشید البته دقت کنید قیمت انار با توجه به طعم آن نیز متفاوت خواهد بود.

بازه قیمت این کالا به ازای هر کیلوگرم تقریباً از ۷۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر و متفاوت است.

پیشنهاد می‌ کنیم اگر قصد خرید این کالا را دارید با مشاوران ما در تماس باشید تا از اهنمایی ‌های ایشان بهره‌ مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *