جستجو کردن

خرید و قیمت روز پوست انار شیرین

پوست انار شیرین به تازگی در طب سنتی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است، به جرآت می توان گفت خواص پوست انار از خود انار به مراتب بیشتر است.

پوست انار شیرین

پوست انار شیرین

بسیاری از افراد با توجه به عدم اطلاع پوست انار را پس از مصرف دور می ریزند، این محصول با داشتن خواص بسیار زیاد توانسته بسیاری از بیماری های انسان را درمان کند.

پوست انار شیرین به صورت پودر شده موجود می باشد که به عنوان دمنوش و حتی ادویه در غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

این پودر با داشتن خاصیت ملین بالا برای افرادی که مشکل یبوست دارند مفید است، علاوه بر این پودر پوست انار ار می توان به عنوان یک ماسک عالی برای بر طرف کردن التهاب های پوستی نیز به کار گرفت.

این محصول در حال حاضر در اکثر فروشگاه ها به صورت بسته بندی و در حجم های مختلف موجود است.

مشخصات پوست انار شیرین

مشخصات پوست انار شیرین

پوست انار شیرین پودر شده به رنگ های قهوه ای روشن و صورتی موجود است، پوست های انار را می توانید به راحتی در زیر نور خورشید خشک کنید، خشک کردن پوست ها در حجم انبوه توسط دستگاه های کجهز و در کارخانجات صنعتی انجام می گیرد.

استفاده از پوست انار برای ترک های پوستی و به خصوص پاشنه پا یک ترکیب فوق العاده است، برای درمان کک و مک و همچنین کاهش چین و چروک هم می توان از آن به عنوان ماسک استفاده کرد.

انار با توجه به موادی که دارد دارای مزه ای تلخ است چنانچه از آن به عنوان دمنوش استفاده می کنید می توانید برای کاهش طعم تلخ آن کمی عسل به ان اضافه کنید.

خرید پوست انار شیرین

خرید پوست انار شیرین

در حال حاضر خرید پوست انار شیرین را می توان از تمامی وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد، ولی پیش از خرید لازم است نسبت به معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنید.

پوست خشک انار می تواند آلودگی های محیطی را به خود جذب کند، بنابراین توجه به نوع بسته بندی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از خرید پودرهای بدون پوشش جدا خودداری کنید.

به هیچ عنوان این محصول را به صورت فله و بدون بسته بندی خریداری نکنید، وزن محصول، تاریخ تولید و مجوزهای بهداشتی جزء موارد مهم در حین خرید محسوب می شود.

پوست های خشک شده نیابد رنگ تیره و بوی نا مطبوع داشته باشند.

قیمت پوست انار شیرین + خرید و فروش

قیمت پوست انار شیرین + خرید و فروش

در گذشته به دلیل عدم آگاهی مصرف پوست انار اصلا مرسوم نبود ولی امروزه با آشکار شدن خواص آن، میزان خرید افزایش یافته که منجر شده شاهد قیمت های بالایی برای آن باشیم.

عوامل دیگری چون نوع انار، حجم بسته بندی، برند تولید کننده و میزان مرغوبیت ممکن است در میزان قیمت پوست انار شیرین تاثیر داشته باشند، هر 100 گرم از این محصول را می توانید با قیمتی بین 20 تا 25 هزار تومان خریداری کنید.

فروشگاه ما این ماده مفید و پرخاصیت را در بسته بندی هایی کاملا بهداشتی و با قیمتی مناسب برای مشتریان خود فراهم کرده است، خرید آن نیز به راحتی از وب سایت امکان پذیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و خرید می توانید با شماره های مجموعه تماس و اطلاعات کافی در این حوزه را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *