جستجو کردن

قیمت رب انار پسند + مشخصات بسته بندی عمده و ارزان

رب انار پسند با غلظت بسیار بالا و درجه کیفیت خوب در شیشه های بهداشتی بسته بندی شده که به عنوان چاشنی پرکاربرد برای انواع غذاها استفاده می شود.

رب انار پسند

رب انار پسند

قطعا همه ی شما با برند مشهور و شناخته شده (پسند) آشنا هستید و از محصولات و فراورده های با کیفیت این برند استفاده کرده اید.

رب انار پسند یکی از بهترین و قدیمی ترین تولیدات صنایع غذایی شرکت پسند واقع در قزوین است که تقریبا جزء اولین محصولات عرضه شده این برند در بازار فروش می باشد.

از رب مورد نظر به عنوان یک چاشنی لذیذ برای ساخت خوراکی و غذاهای مختلف استفاده می شود که طعم دلچسبی به آن ها می دهد.

محصول مورد نظر چندین سال است که توانسته در بازار با برند های دیگر رقابت شدیدی و همواره جزء پر طرفدار ترین رب ها در بخش مواد افزودنی می باشد.

مشخصات رب انار پسند

مشخصات رب انار پسند

رب انار پسند از زمان تولید تا زمان بسته بندی، توسط ناظرین مرتبط با بهداشت و کیفیت محصول بررسی خواهد شد به همین دلیل از درجه کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

معمولا رب مورد نظر در شیشه و قوطی های پلاستیکی بسته بندی شده که با برچسپ های مخصوصی دور تا دور آن وکیوم می شود.

برای زیبایی و تبلیغات برند (پسند) روی وکیوم این رب خوشمزه و ترش مزه اسم و مشخصات آن درج شده است.

محتویات داخل بسته بندی غلظت بسیار بالایی داشته و با کمترین مقدار از رب مورد نظر می توانید به خوراکی های خود طعم ببخشید که جزو مشخصات مهم این چاشنی غذایی است.

خرید رب انار پسند

خرید رب انار پسند

اگر شما هم تصمیم به خرید رب انار پسند گرفته اید بهتر است به برخی نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد توجه کنید تا بتوانید رب با کیفیت و خریدی راحت داشته باشید.

  1. اولین نکته مربوط می شود با تاریخ انقضای رب انار که بهتر است قبل از تهیه و خرید آن به تاریخ درج شده توجه ویژه داشته باشید و از خرید رب های تاریخ گذشته خودداری نمایید.
  2. هنگام خرید به شماره پروانه بهداشتی و نشان تاییدیه سلامت حک شده بر روی بسته بندی رب انار باید دفت کنید.
  3. ربی که می خرید باید دارای بسته بندی پلمپ شده باشد.

قیمت رب انار پسند + خرید و فروش

قیمت رب انار پسند + خرید و فروش

قیمت رب انار پسند بسیار نوسان داشته است زیرا قیمت مواد اولیه ی استفاده شده برای ساخت رب انارها در حال افزایش و کاهش است.

بهتر است بدانید در صورت تهیه تعداد زیادی از رب های نام برده شده می توانید آن را با نرخ به صرفه تری تهیه کنید.

در حال حاضر قیمت این رب با وزن 700 گرم در بازار بین 60.000 هزار تومان تا 110.000 هزار تومان خرید و فروش می شود، ضمن اینکه ممکن است این قیمت نوسانات بیشتری به خود بگیرد.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رب انار و ثبت سفارش آن می توانید با شماره تلفن های درج شده در انتهای این متن تماس بگیرید و خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *