جستجو کردن

رب انار تک نفره سمیه | خرید با قیمت ارزان

رب انار تک نفره سمیه یکی از انواع رب انار های تک نفره موجود در بازار است که بسته ‌بندی بسیار زیبایی دارد.

رب انار تک نفره سمیه

رب انار تک نفره سمیه

رب انار تک نفره از انار های متفاوت و گوناگونی تولید می ‌شود البته برای تهیه این نوع از رب انار از انواع متفاوتی انار های موجود در سطح بازار استفاده می‌ شود که چند مورد از آن ها عبارتند از انار های قرمز و انار های پوست زرد و غیره.

با توجه به این که بسته‌بندی‌ های تک نفره برای رب انار جزو نوآوری‌ های شرکت سمیه محسوب می ‌شود در حال حاضر تقریباً بازار رب انار های تک نفره در گرو این شرکت می ‌باشد.

فرایند تهیه و تولید رب انار های تک نفره هیچ تفاوتی با فرایند تولید سایر رب انار ها با بسته بندی‌ های متفاوت ندارد و تنها تفاوت آن شیوه بسته‌بندی آن می ‌باشد البته در تهیه رب انار تک نفره معمولاً از ترکیبی از چندین نوع انار استفاده می ‌شود.

مشخصات رب انار تک نفره سمیه

مشخصات رب انار تک نفره سمیه

مشخصات رب انار تک نفره سمیه را می ‌توان به طرق متفاوتی دسته‌ بندی کرد اما یکی از رایج‌ ترین دسته بندی ها مربوط به میزان رب موجود در بسته‌بندی می ‌باشد.

بسته ‌بندی رب تک نفره سمیه در حجم ‌های ۲۰ گرم و ۲۸۵ گرم در ظرف ‌های شیشه‌ای انجام می ‌شود البته گاهی نیز در بسته ‌بندی از ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف استفاده می‌شود.

بسته‌بندی‌های تک نفره رب انار مربوط به شرکت سمیه به صورت ترکیبی از رنگ ‌های قرمز و سفید انجام شده است البته طرح ‌های مختلفی از آن نیز در بازار وجود دارد.

در بسته‌ بندی محبوب ‌تر رنگ پلاستیک بسته ‌بندی سفید بوده و در چهار گوشه آن یک انار کامل و کوچک به همراه تعدادی برگ در اطراف آن وجود دارد.

خرید رب انار تک نفره سمیه

خرید رب انار تک نفره سمیه

خرید رب انار تک نفره سمیه را معمولاً به صورت عمده و با تعدادی بالاتر از ۲۰ عدد انجام می‌ دهند اما شما می‌ توانید از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی یا سایت های متفاوت این رب ‌ها را به صورت دانه‌ ای و تک عددی نیز تهیه کنید.

در فروشگاه ‌های اینترنتی عموماً تاریخ انقضا و تاریخ تولید یک فرآورده خوراکی در بخش مربوط به مشخصات آن نوشته شده است بنابراین در حین خرید این کالا نیز به این شاخص بسیار مهم توجه ویژه داشته باشید.

نکته دیگری که در این بین وجود دارد این است که بسته‌ بندی‌ های متفاوتی برای رب‌ های تک نفره سمیه وجود دارد و اگر برای شما رنگ بسته‌ بندی اهمیت دارد پیشنهاد می ‌کنیم به عکس ‌های کالا دقت ویژه داشته باشید.

قیمت رب انار تک نفره سمیه + خرید و فروش

قیمت رب انار تک نفره سمیه + خرید و فروش

قیمت رب انار تک نفره سمیه با توجه به فصل متحمل نوسانات بسیار زیادی می ‌شود پس می‌ توان نتیجه گرفت قیمت آن در تابستان یا اواخر بهار بالا تر و در زمستان و اواخر پاییز پایین‌ تر و کمتر می ‌باشد.

به طور قیمت کلی رب انار های تک نفره در طی سال‌ های اخیر با توجه به کم آبی کشور و عدم برداشت محصول مناسب افزایش چشمگیری داشته است.

بازه قیمتی کالا به ازای هر ۲۰ عدد از ۳۰ هزار تومان شروع شده و تا ۶۰ هزار تومان نیز ادامه دارد البته شاخص ‌های متفاوتی می‌ تواند این بازه قیمت را تا حد بسیار زیادی جابجا کند.

پیشنهاد می‌ کنیم اگر قصد خرید این کالا را دارید با مشاوران ما مشورت کنید تا بتوانید خرید متناسب با نیاز خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *