جستجو کردن

قیمت رب انار تک نفره + پخش تولیدی عمده کارخانه

رب انار تک نفره محصولی بسیار ترش و خوشمزه بوده که غلیظ بوده و برای رستوران ها بسیار مناسب می باشند.

رب انار تک نفره

رب انار تک نفره

یکی از محصولات و خوراکی های بسیار خوشمزه که با استفاده از بهترین ترکیبات اولیه و بدون مواد شیمیایی فرآوری می شود رب انار است.

رب انار تک نفره یک محصول کاملا ارگانیک می باشد چون در ساختار آن از بهترین متریال های مرغوب و مواد اولیه طبیعی استفاده شده و طرفداران بسیار زیادی دارد.

استفاده از رب های تک نفره برای رستوران ها و مهمانی ها مناسب و بسیار به صرفه است.

محصول مورد نظر جزو طعم دهنده های لذیذ بوده که به روش های بسیار متنوعی می تواند تولید شود که می توان به روش های طبیعی و سنتی اشاره کرد.

مشخصات رب انار تک نفره

مشخصات رب انار تک نفره

رب انار تک نفره محصولی است که با استفاده از ترکیبات طبیعی مانند آبگرفتن و غلیظ کردن آب انار به دست می آید و به همین دلیل هیچ گونه مخاطراتی را برای سلامتی انسان به وجود نخواهد آورد.

رب نام برده شده دارای کیفیت و طعمی بی نظیر است.

یکی از مشخصات مهم این طعم دهنده و چاشنی های غذایی با کیفیت، ملس بودن آن است که ضمن بهبود کیفیت غذاها، مزیت های درمانی بسیار زیادی نیز برای بدن دارد.

هیچگونه اسانس و مواد افزودنی در ساختار و ترکیبات رب انار استفاده نشده است.

این محصول در بسته بندی های شیشه ای، پاکتی و جعبه های پلاستیکی در اوزان 100 تا 500 گرمی قرار گرفته می شوند.

خرید رب انار تک نفره

خرید رب انار تک نفره

اگر تمایل دارید که رب انار تک نفره را تهیه و خریداری نمایید به شما توصیه می شود که رب هایی را که در بسته بندی استاندارد توزیع می شوند خریداری نمایید.

همچنین تا جایی که برای شما امکان پذیر است مشخصات ظاهری رب انار را مورد بررسی قرار دهید و ربی را تهیه نمایید که دارای خصوصیات ممتاز باشد و از باکیفیت بودن آن مطمئن شوید.

توجه به تاریخ تولید و انقضای رب انار، مجوز ها و تاییدیه های بهداشتی نیز از موارد مهم دیگر به شمار می روند که شما خریداران در خرید رب های تک نفره باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت رب انار تک نفره + خرید و فروش

قیمت رب انار تک نفره + خرید و فروش

قیمت رب انار تک نفره بر اساس مولفه های مختلفی تعیین می شود و به هیچ عنوان نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها در نظر گرفت که می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کیفیت
  • نوع مواد اولیه مورد استفاده در تولید رب
  • بسته بندی
  • وزن و حجم رب

در حال حاضر بهترین انواع رب انار در حجم 20 گرمی به ازای هر عدد در بازه قیمتی 2.500 تومان تا 4.000 هزار تومان بر اساس برند تولید کننده عرضه خواهد شد.

برای کسب آگاهی بیشتر در مورد بهترین رب های تک نفره و تهیه رب تازه و باکیفیت با کارشناسان فروش به شیوه تلفنی و آنلاین در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *