جستجو کردن

قیمت خرید رب انار سمیه + تست کیفیت

رب انار سمیه یک چاشنی بی نظیر برگرفته از انار شیرین، جهت طعم دار نمودن غذاها و سالادها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رب انار سمیه

رب انار سمیه

غذا های بسیار زیادی وجود دارد که پایه اصلی شان رب انار است غذایی مانند خورشت فسنجان که بیس اولیه اش رب انار است، نیازمند رب انار سالم و طبیعی می باشد.

برند سمیه با سابقه دیرینه در تهيه و تولید مواد غذایی، یک برند مطرح و مورد اعتماد است که تمامی محصولاتش زیر نظر وزارت بهداشت و دارای تاییدیه از وزارت غذا و دارو می باشد.

رب انار یکی از محصولات این برند است که دارای کیفیت عالی طعم متفاوتی است.

این محصول دارای ارزش غذایی بالایی است و یک چاشنی پر خاصیت محسوب می‌شود همچنین به عنوان یک داروی قوی برای درمان برخی از بیماری ها به حساب می آید.

مشخصات رب انار سمیه

مشخصات رب انار سمیه

رب انار از دانه های سرخ رنگ انار تهيه می شود و بخاطر مواد تشکیل دهنده ای که دارد درمان کننده برخی از بیماری ها می باشد.

این محصول یک داروی ضد التهاب است و برای درمان التهاب بدن و مفاصل مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچنین برای درمان کم خونی بسیار موثر است.

از خواص شگفت انگیز این محصول می توان به میزان ویتامین های موجود در آن اشاره کرد چرا منبع غنی ویتامین c و آهن بوده و برای تسکین سرماخوردگی موثر است.

کسانی که مشکل دیر هضم شدن غذا دارند با استفاده از رب انار می توانند این مشکل را به راحتی حل کنند، در واقع رب انار کمک می کند تا غذا بهتر و با سرعت بالاتری هضم شود.

خرید رب انار سمیه

خرید رب انار سمیه

خرید رب انار سمیه باید با توجه به میزان نیاز و مصرف انجام شود چرا که برند سمیه محصولات خود را در بسته بندی هایی با وزن متفاوت به بازار عرضه می کند.

اگر قصد خرید این محصول را دارید به تمام نکات حک شده روی شیشه رب توجه کنید نکاتی مانند تاریخ تولید و انقضا، ترکیبات، تاییدیه ها و علامت استاندارد…

دقت کنید که پلمپ محصول کاملا محکم باشد و توسط فرد دیگری باز نشده باشد.

به دلیل زیاد شدن نمونه های فیک و مشابه حتما از اصل بودن کالا مطمئن شوید و در هنگام خرید به هلوگرام اصالت کالا توجه فرمایید.

قیمت رب انار سمیه + خرید و فروش

قیمت رب انار سمیه + خرید و فروش

قیمت رب انار سمیه تقریبا از ۵۰ هزار تومان تا ۷۵ هزار تومان متغیر است که این بازه قیمت برای رب انار در وزن ۲۵۰ گرم می باشد.

با توجه به اینکه کار فرمایان قصد دارند محصولات خود را با کمترین قیمت به بازار عرضه کنند اما به دلیل نوسانات و تغییرات قیمت ارز و دلار، همه محصولات دچار نوسان قیمت می شوند در نتیجه محصولات تولید شده با قیمت بیشتری به دست خریدار می رسد‌.

به همین جهت رب انار سمیه نیز دچار افزایش و یا کاهش قیمت می شود و بصورت روزانه قیمت آن تغییر می کند، در حال حاظر برای آگاهی از قیمت دقیق این محصول، شما می توانید از طریق شماره های درج شده با همکاران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *