جستجو کردن

خرید و قیمت روز رب انار مجید

رب انار مجید طی یک روند کاملا بهداشتی تولید و در دسترس مردم قرار گرفته است، این محصول به عنوان یک چاشنی غذایی مصرف می شود.

رب انار مجید

رب انار مجید

انار یکی از میوه هایی است که مصرف آن برای سلامتی بسیار مفید می باشد.

از انار می توان محصولاتی مثل رب انار یا آب انار تولید کرد،‌ جالب است که بدانید این محصولات نیز به اندازه انار خاصیت داشته و مصرف آن ها می تواند به عنوان یک‌ آنتی اکسیدان عمل کرده و به پیشگیری از بسیاری از بیماری ها کمک کند.

امروزه برند های معتبر مواد غذایی اقدام به بسته بندی و فروش این محصولات کرده اند، برند مواد غذایی مجید نیز از برند هایی است که طی سالهای اخیر توانسته با کیفیت ترین رب انار را وارد بازار کند.

مشخصات رب انار مجید

مشخصات رب انار مجید

رب انار از برنج مجید را می توانید در سه طعم ترش، شیرین و ملس تهیه نمایید.

برای تهیه رب انار مجید از انار های گلچین شده و با کیفیت استفاده می شود که طی یک روند کاملا بهداشتی به رب انار تبدیل شده و وارد بازار می گردد.

انواع ویتامین مثل ویتامین A، B، E و مواد معدنی مهم برای بدن همچون منگنز، منیزیم، پتاسیم و آید فولیک از خواص این چاشنی دلچسب می باشد.

بسته بندی های استاندارد شیشه ای و پلاستیکی این محصول موجب شده تا ماندگاری این محصول بالا رفته و طی یک بازه زمانی فاسد نشود.

خرید رب انار مجید

خرید رب انار مجید

خرید رب انار مجید را با مد نظر گرفتن نکاتی انجام دهید تا در نهایت یک خرید رضایت بخش داشته باشید.

نکته مهم در خرید چنین محصولی توجه به رنگ آن می باشد، رنگ رب انار تازه و با کیفیت نباید بیش از یک حدی تیره و روشن تر باشد.

موضوع بعدی توجه به تاریخ انقضای درج شده روی محصول است، با اتمام تاریخ انقضا محصول مورد نظر دیگر قابل مصرف نیست و خریدار باید از خرید این محصول خودداری نماید.

مورد آخر توجه به درج برند مورد نظر شما روی محصول می‌باشد، حتما دقت کنید تا نام برند مجید روی محصول مورد نظر شما درج شده باشد.

قیمت رب انار مجید + خرید و فروش

قیمت رب انار مجید + خرید و فروش

قیمت رب انار مجید به عوامل متعددی بستگی دارد.

نوسانات ارز و شرایط اقتصادی موجب شده تا محصولات این چنینی در طی یک بازه زمانی دچار تغییر قیمت شوند به همین دلیل نمی توان قیمت دقیق برای این محصولات در نظر گرفت.

همچنین این محصول در بسته بندی هایی با حجم های مختلف وارد بازار شده و قیمت آن به حجم مورد نظر شما نیز بستگی دارد.

قیمت حدودی این محصول بین ۱۰۰ هزار تومان الی ۲۰۰ هزار تومان تخمین می خورد.

اگر تمایل به خرید این محصول دارید و به دنبال راه امنی می گردید بهتر است با شماره های زیر تماس بگیرید تا اطلاعات کاربردی را از مشاوران ما دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *