جستجو کردن

قیمت خرید آب انار زمزم + مشخصات، عمده ارزان

آب انار زمزم یکی از نوشیدنی های مفید و خون ساز می باشد که بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده است.

آب انار زمزم

آب انار زمزم

شرکت زمزم با داشتن سابقه ای طولانی یکی از برندهای معتبر کشور در زمینه تولید انواع آب میوه و نکتارهای طبیعی است، آب انار جزء یکی از برترین تولیدات این شرکت بوده که از محصولاتی کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود.

انار به دلیل دارا بودن املاح و ویتامین های گروه ب به خوبی نیاز روزانه افراد به آهن، کلسیم و فیبر را تامین می کند، یکی از مهم ترین ویژگی های آب انار خاصیت سم زدایی آن است، خوردن روزانه یک لیوان از این آب میوه می تواند بدن را از سموم و مواد مضر پاکسازی نماید.

آب انار زمزم به صورت بسته های پاکتی و پت در دسترس می باشد، عدم استفاده از مواد نگهدارنده های صنعتی و شیرین کننده سبب شده فروش این محصول افزایش یابد.

مشخصات آب انار زمزم

مشخصات آب انار زمزم

یکی از بارزترین مشخصات آب انار زمزم استفاده از انارهای سالم و ارگانیک است، همین عامل سبب شده برای تهیه آب انار نیازی به نگهدارنده نداشته باشد.

رنگ این آب میوه قرمز شفاف می باشد، میزان قند به کار رفته در آن در حد استاندارد بوده بنابراین افراد می توانند بدون نگرانی از اضافه وزن آن را مصرف نمایند.

آب انارهای زمزم غلظت بسیار غلیظ هستند که این ویژگی باعث می شود افراد بتوانند از این آب میوه در وعده های بیشتری استفاده کنند.

بسته بندی های پاکتی این آب میوه دارای ضخامت بسیار خوبی هستند به طوری که ضربه و جا به جایی سبب پارگی آن ها نمی شود.

خرید آب انار زمزم

خرید آب انار زمزم

حتما قبل از خرید آب انار زمزم به وجود نشان شرکت که بر روی محصول حک شده است توجه فرمایید، معمولا تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی درج می شود بنابراین از خرید پاکت های فاقد تاریخ اجتناب کنید.

توجه داشته باشید که پاکت آب میوه دچار پارگی یا سوراخ نباشد، همچنین درب محصول باید کاملا پلمپ شده باشد.

اطلاعات مورد نیاز در مورد محصول نیز بر روی ظرف آب میوه نوشته شده که با خواندن آن می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

سایت های معتبر را برای خرید انتخاب کنید تا خیالتان در مورد کیفیت محصول راحت باشد.

قیمت آب انار زمزم + خرید و فروش

قیمت آب انار زمزم + خرید و فروش

قیمت آب انار زمزم تقریبا مابین 16 الی 20 هزار تومان است، حجم مایع، جنس بسته بندی، میزان خلوص، برند سازنده و درصد طبیعی بودن از جمله ملاک هایی هستند که می توانند قیمت نهایی آن را تحت الشعاع قرار دهند.

قیمت این محصول در این چند ماه اخیر افزایشی چند درصدی را نشان می دهد، که این بالا رفتن می تواند ناشی از افزایش تقاضا و یا کمبود این محصول در بازار باشد.


خرید بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده از طرفی و سفارش عمده از سوی دیگر نیز در کاهش هزینه های نهایی دخیل هستند، خریداران محترم می توانند این آب میوه خوشمزه را با قیمت مناسب و کیفیتی عالی از سایت ما سفارش دهند.

کارشناسان بخش فروش به تماس های تلفنی شما در مورد ثبت سفارشات پاسخ می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *