جستجو کردن

خرید آب انار طبیعی تهران با قیمت استثنایی

آب انار طبیعی تهران، جزو نوشیدنی هایی با درجه کیفیت بالا بوده که از انارهای آبدار بدست می اید و گزینه خوبی برای افزایش خون بدن است.

آب انار طبیعی تهران

آب انار طبیعی تهران

تولید بهترین آب انار طبیعی در کشور ما توسط کارخانه معتبر تولید کننده آن در تهران انجام می شود و در حجم های مختلف به دست خریدار خواهد رسید.

انار از میوه های ترش مزه ای است که در کشور ما به خصوص در شهرهای مانند تهران تولید بسیار فراوانی دارد.

میوه مورد نظر به شکل کنسانتره و آبگیری برای صادرات فوق العاده مناسب است و از محصولاتی با ارزآوری بالا برای ایران عزیزمان محسوب می شود.

آب انار طبیعی تهران از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و دارای طعم های متفاوتی بوده چون در تهیه آن از انارهای بسیار تازه و بزرگ استفاده می کنند.

مشخصات آب انار طبیعی تهران

مشخصات آب انار طبیعی تهران

یکی از مشخصات خوب آب انار طبیعی تهران غلیظ بودن آن است و همین غلیظی باعث شده تا طعم و مزه آن چندین برابر شود و فرد مصرف کننده نهایت لذت را از آن ببرد.

از دیگر ویژگی های خوب آب انار درجه یک، داشتن مجوزهای بهداشتی است و در فرآیند ساخت آن از دستگاه کاملا استریل شده و پیشرفته استفاده می شود.

دیگر مشخصه آب انار از نوع طبیعی بسته بندی و ظروف مخصوصی است که برای نگهداری آن استفاده می شود شامل حجم های 500 گرم، 800 گرم و کیلویی است.

دلیل طبیعی بودن آن این است که از هیچگونه مواد افزودنی مانند مواد ترشی و شکر، آب و غیره استفاده نمی شود.

خرید آب انار طبیعی تهران

خرید آب انار طبیعی تهران

در خرید آب انار طبیعی تهران باید به استانداردهای تعریف شده برای این نوشیدنی خوشمزه توجه کرد تا بتوانید به راحتی اقدام به خرید آن نمایید.

هر چه نوشیدنی مورد نظر غلیظ تر باشد بهتر است و از خرید آب انارهایی که مواد افزودنی و شیرین کننده های مصنوعی دارند جدا خودداری کنید.

در خرید آب انار از میزان حجم بالای آن پرهیز کنید چون نگهداری بیش از حد آن می تواند باعث تغییر طعم آن شود.

هنگام تهیه باید حتما مجوزهای بهداشتی بر روی بسته بندی آب انار بررسی شود، چون نداشتن انها به منزله بهداشتی نبودنشان است و احتمال دارد بیماری های مختلفی برای فرد منتقل شود.

قیمت آب انار طبیعی تهران + خرید و فروش

قیمت آب انار طبیعی تهران + خرید و فروش

قیمت آب انار طبیعی تهران با توجه به برخی معیار و عوامل مختلف ممکن است با نرخ و قیمت های مختلفی عرضه شود.

دلایل مهمی وجود دارد که نهایتا باعث تعیین قیمت آب انار درجه یک می شود؛ از اصلی ترین عوامل در قیمت گذاری این نوع نوشیدنی خوشمزه:

  • میزان تقاضای آن در بازار کنسانتره و نوشیدنی
  • قیمت انار در هر فصلی از سال متغیر گزارش خواهد شد
  • میزان حجمی از آب انار را که قصد خریداری و تهیه دارید
  • هزینه های حمل و نقل و جابجایی

گفتنی است که، نرخ آب انار تهران در وزن های 1 کیلوگرمی بین 90.000 هزار تومان تا 170.000 هزار تومان می باشد.

حال شما برای آنکه بتوانید آب انار مرغوب با درجه کیفی بالا را به صورت اینترنتی و در حجم های مختلف تهیه نمایید، توصیه می شود که با پشتیبان های ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *