جستجو کردن

آب انار غرب تهران | خرید با قیمت ارزان

آب انار غرب تهران تهیه شده از بهترین انار طرفداران زیادی دارد، این آب میوه طبیعی برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند بسیار مناسب است.

آب انار غرب تهران

آب انار غرب تهران

آب انار بر خلاف انار در تمام طول سال در دسترس قرار دارد، این آب میوه طبیعی و خوشمزه باداشتن املاح و آمینواسیدهای فراوان به عنوان یک ماده مهم برای پاکسازی سموم بدن به شمار می رود.

طبق تحقیقاتی که به تازگی انجام شده، دانشمندان متوجه اثرات خارق العاده این محصول بر روی بدن شده اند، فولات موجود در آن برای افرادی که دچار کم خونی هستند و همچنین خانم های باردار مناسب است.

آب انارهایی که در تهران تولید می شوند کاملا طبیعی بوده و بدون هیچ نوع مواد نگهدارنده ای به دست مشتری می رسند.

نکتارهای انار در طعم های ترش، شیرین و ملس و در حجم ها و بسته بندی های مختلفی برای فروش به بازار عرضه می شوند.

مشخصات آب انار غرب تهران

مشخصات آب انار غرب تهران

آب انار غرب تهران با حداقل میزان شکر و بدون مواد صنعتی و نگهدارنده می تواند سلامت بدن شما را تضمین نماید، غلظت این آب میوه به گونه ای است که می توانید آن را به تعداد دفعات بیشتری مصرف کنید.

رنگ تیره این آب انار نشان دهنده طبیعی بودن آن است، تمامی اطلاعات و میزان ویتامین های موجود در آن بر روی بسته بندی درج شده است.

این محصول آنتی اکسیدان زیادی دارد، از طرفی برای افرادی که از کبد چرب رنج می برند و یا بیماران قلبی کاملا مناسب است.

خرید آب انار غرب تهران

خرید آب انار غرب تهران

شاید در ظاهر خرید آب انار غرب تهران ساده به نظر به برسد ولی عدم توجه به موارد ممکن است سلامت شما را به خطر بیندازد:

  • در وهله اول باید به علائم بهداشتی درج شده بر روی بسته بندی و همچنین تاریخ تولید و انقضای محصول نگاه کنید، توجه به ظاهر پاکت آب انار نیز جزء ملزومات خرید می باشد.
  • در صورتی که خرید خود را اینترنتی انجام می دهید حتما در مورد اصالت سایت تحقیق کرده و نظر دیگر خریداران را در مورد آن محصول مورد مطالعه قرار دهید.
  • مدت زمان ماندگاری آب انار محدود به تاریخ درج شده بر روی آن است پس بهتر است متناسب با نیاز خرید کرده و از سفارش حجم زیاد آن خودداری کنید.

قیمت آب انار غرب تهران + خرید و فروش

قیمت آب انار غرب تهران + خرید و فروش

قیمت آب انار غرب تهران بستگی به درصد خلوص، نام تولید کننده، حجم محصول، نوع بسته بندی و میزان افزودنی های آن دارد، ولی با این حال شما می توانید با پرداخت هزینه ای بین 15 الی 18 هزار تومان یک پاکت آب انار 200 گرمی را خریداری نمایید.

واضح است که خرید چنین محصولاتی از درب کارخانه و بدون واسطه می تواند هزینه های نهایی را به شدت کاهش دهد، آب انارهایی که توسط مجموعه ما به فروش می رسند به دلیل حذف واسطه ها با قیمت های به صرفه تری به دست مشتریان می رسند.

چنانچه طرفدار این آب میوه جذاب هستید و هنوز برای خرید اقدام نکرده اید پیشنهاد می کنیم با تلفن های درج شده در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *